Kreacje / printy

Podziel się

20.01.2014

POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ

Kreacja składa się z trzech plakatów, które wyróżniają się swoim położeniem – nie zajmują całej powierzchni na wiatach autobusowych, alewyglądają na źle włożone, są pogniecione, podeptane. Kobiety ubrane na czarno kontrastują z czystym, białym tłem. Kolory, jak i wspomniane położenie mają symbolizować miejsce prostytutek w społeczeństwie, a raczej ich niedopasowanie - złe traktowanie, poniżanie, uznawanie za mniej wartościowe osoby. Akcja ma zachęcić społeczeństwo do zastanowienia się nad panującymi stereotypami i swoim nastawieniem do osób sprzedających usługi seksualne.

Kreacja ta powstała na zlecenie norweskiej organizacji ProCenter. Jest to miejsce, w którym kobiety i mężczyźni świadczący płatne usługi seksualne mogą zasięgnąć porad zdrowotnych, społecznych, a nawet gospodarczych czy prawnych.

W Norwegii korzystanie z usług prostytutek jest zabronione, jednak ich oferowanie – nie. Do uprawiania prostytucji nie jest wymagane pozwolenie o pracę, jednak trzeba legalnie przebywać na terenie kraju. Zabronione jest natomiast ogłaszanie usług oraz wynajmowanie mieszkań czy biur w celach prostytucji.

Kreację wykonała norweska agencja Anti Advertising.

Agnieszka Kliks-Pudlik


Kategoria ogólna:Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraj:Norwegia
Data kampanii:listopad 2013 r.



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2014

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM