Kreacje / printy

Podziel się

23.02.2017

POWIEKSZ
POWIEKSZ

Te lody przyciągają miliony turystów z całego świata. Kuszące, barwne, unikalne i o niepowtarzalnym smaku… Indii.

Słynna, działająca od 2002 roku, kampania Incredible !ndia jest długofalową strategią marketingową rządu indyjskiego, ukierunkowaną na zwiększenie liczby turystów przybywających na subkontynent indyjski. Na tegoroczną edycję składają się cztery proste grafiki, promujące trzy stany – Radźasthan, Pendżab oraz Keralę. Po lewej stronie plakatu umieszczono grafikę loda w rożku, przy czym masa lodowa przedstawia najbardziej charakterystyczne elementy danego stanu, po prawej stronie zaś, znajduje się krótki ich opis. 

Iga Lewandowska


Kategoria ogólna:Marketing regionalny
Data kampanii:styczeń 2017 r.



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM