Kreacje / printy

Podziel się

18.04.2017

POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ

Trzy plakaty przedstawiają sceny obserwowane z perspektywy uczestników wojny w Syrii. Okno domu przypomina ekran telewizora, na którym rozgrywa się „akcja”, gdzie widać kolejno żołnierzy, eksplozję bomby czy mężczyznę ratującego dziecko. Nie jest to jednak film ani migawki wiadomości jakie codziennie można zobaczyć w mediach, ale ich codzienność. „Ty możesz to wyłączyć, oni nie”- głosi hasło kampanii, która ma na celu uświadomić odbiorcy, że na świecie są miejsce objęte kryzysem, gdzie ludzie na co dzień mają styczność ze strachem i przemocą. Kampania zrealizowana przez agencję Ogilvy Frankfurt dla Amnesty International nakłania do udzielania wsparcia finansowego na rzecz poszkodowanych.

 

Katarzyna Kwiatkowska


Kategoria ogólna:Walka z przemocą
Kraj:Niemcy
Data kampanii:styczeń 2017 r.



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM