Akcje

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
info@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!
Podziel się

19.04.2017

Dość swoisty, błyskotliwy i zabawny protest song ma wzbudzić podstawową świadomość i zainteresowanie poruszanym problemem. Dotyka go bowiem tylko powierzchownie i nieco półżartobliwie.

Global Citizen to platforma społecznościowa, stawiająca sobie za cel szeroko pojęte działania na rzecz problemów trawiących współczesny świat, szczególnie skupiająca się na akcjach wymierzonych w ubóstwo. stworzyli zręczną wariację utworu Eda Sheerana „I’m in love with the shape of you” (Jestem zakochany w twoim kształcie). W refrenie społecznie zaangażowanej wersji utworu możemy usłyszeć „I don’t love when you waste your food”  (Nie kocham kiedy marnujesz swoje jedzenie). 

Jej tekst i teledysk silnie bazuje na orginale. Taki swoisty, błyskotliwy i zabawny protest song ma wzbudzić podstawową świadomość i zainteresowanie poruszanym problemem. Dotyka go bowiem tylko powierzchownie i nieco półżartobliwie.  Niewątpliwie wykorzystanie w chwytny sposób jednego z największych hitów ostatnich tygodni jest posunięciem, które przyciągnie do obejrzenia spotu wielu internautów.

 Milena Molęda


Kategoria ogólna:Ekologia i środowisko



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM