Podziel się

26.03.2012

POWIEKSZ

W dniach 26-27 maja br. w Warszawie odbędzie się II edycja Rajdu Polski Kobiet. Do sportowej rywalizacji stanie kilkadziesiąt załóg, w składzie których znajdą się m.in. popularne aktorki, piosenkarki, celebrytki i sportowcy. Celem Rajdu, organizowanego przez Fundację Teraz Kobiety, jest walka z chorobami nowotworowymi u kobiet i promowanie wykonywania badań profilaktycznych.

Do uczestnictwa w Rajdzie zaproszone zostały m.in. Anna Popek, Agnieszka Szulim, Dorota Zawadzka i kilka piosenkarek, a także Iza Małysz oraz Joanna Mucha (Minister Sportu i Turystyki). Twarzami tegorocznej edycji Rajdu są: aktorka Ewa Gawryluk oraz rajdowiec Jarek Kazberuk. Nowością będzie udział załóg męskich, które wystąpią w charakterze wsparcia operacyjnego. W rajdowych autach zasiądą m.in. Paweł Szkopek, Rafał Sonik, Przemysław Saleta, Adam Badziak, Waldemar Błaszczyk oraz Kamil Butruk.

Rozpoczęcie tegorocznej edycji Rajdu odbędzie się w sobotę 26 maja br. około godziny 10.00 w Warszawie przy ul. Malowniczej. Stąd załogi udadzą się na rajdowe trasy, przygotowane przez Komandora Rajdu Witolda Prószyńskiego, wiodące przez podwarszawskie miejscowości (Otwock, Karczew, Góra Kalwaria, Podkowa Leśna, Lesznowola, Otrębusy, Konstancin, Piaseczno).

W trakcie II edycji Rajdu Polski Kobiet, uczestniczki będą miały zorganizowane badania mammograficzne oraz cytologiczne w Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie oraz Europejskim Centrum Zdrowia w Otwocku. Na całej trasie rajdu rozstawione będą mammobusy, cytobusy oraz ambulanse do poboru krwi, z których będą mogły skorzystać mieszkanki okolicznych miejscowości. W tych miastach, w których znajdują się placówki szpitalne, np. w Piasecznie – specjalne dyżury pełnić będą gabinety ginekologiczne i mammograficzne. Przed Rajdem i po jego zakończeniu realizowane będą  pikniki medyczne w różnych miastach Polski i przy udziale partnerów samochodowych.

Na zakończenie Rajdu Polski Kobiet odbędzie się podsumowanie efektów akcji badań profilaktycznych oraz wyników sportowych. Partnerami samochodowymi są SEAT i SUBARU, a pojedyncze załogi kobiece wystawią: Dealer BMW Bawaria Motors, Dealer Mercedesa, Dealer LEXUS, a także Volvo Auto Polska.

 





TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM