10 hitów - najlepsze polskie kampanie społeczne 2011 r.

Bibliofile mają seksapil …i potrafią się zmobilizować! W 2-tygodniowym głosowaniu czytelników portalu kampaniespołeczne.pl na najlepszą polską kampanię 2011 r. najwięcej głosów uzyskała inicjatywa Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka! Jej twórcy z fantazją i zaangażowaniem zrealizowali projekt, który choć rozmija się z logiką sieciowych agencji, to jest świeży, zbudował społeczność wiernych fanów i co najważniejsze – podoba się!

Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka! zwyciężyło zbierając ponad 2/5 puli oddanych głosów. Akcję zrealizowała Grupa Twórcza QlubXsiążkowy. Na jej potrzeby stworzono kreacje przedstawiające znanych twórców i intelektualistów m.in.: Sylwię Chutnik, Kazimierę Szczukę, Pawła Althamera, Jacka Dehnela oraz członków zespołu Kapela ze Wsi Warszawa. Do akcji dołączyły również ukraińskie działaczki z kolektywu FEMEN znane ze swoich nagich protestów.

Drugie miejsce zajęła kampania Zaproszenie do znajomych stworzona przez agencję Saatchi&Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża. Alkohol, impreza, seks i Facebook - w jednym spocie przestrzegającym przed seksem bez zabezpieczenia z nowopoznanymi osobami. Po pierwsze insight, po drugie profesjonalna realizacja!

Podium zamyka kampania Czy zamierza Pan zajść w ciążę? zrealizowana dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Spot w celny sposób uchwycił podwójne standardy w traktowaniu kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Scenariusz spotu reklamowego został wyłoniony w ramach konkursu młodych twórców. Jego autorami są Maciej Kałach i Ewa Kamińska.

Czytelnicy portalu przez 2 tygodnie mogli głosować na jedną spośród 10 nominowanych przez redakcję kampanii społecznych. Łącznie oddano ponad 2500 głosów. – Serdecznie dziękujemy za duże zainteresowanie plebiscytem, gratulujemy zwycięzcy, a także wszystkim nominowanym – powiedziała Olga Figurska, redaktor naczelna kampaniespołeczne.pl. – Nominowane kampanie prezentowały różnorodne podejście do komunikacji społecznej, ale każda warta jest odnotowania. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku selekcja reklam społecznych do podobnego plebiscytu będzie jeszcze trudniejsza.

Plebiscyt portalu kampaniespołeczne.pl miał na celu wyłonienie tych reklam polskich społecznych, które najbardziej przypadły do gustu internautom, poruszyły ich i zaangażowały.

INNE ZESTAWIENIA

10 kampanii społecznych nagrodzonych w Cannes
Najlepsze Akcje Zaangażowane Społecznie 2015 - Głosowanie Czytelników
Przegląd kampanii o prawach człowieka

Prosimy zalogować się aby komentować, dziękujemy.

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2016

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM